<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2060658178661755394\x26blogName\x3dEn+entrepren%C3%B6rs+f%C3%B6delse\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://entreprenorsfodelse.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://entreprenorsfodelse.blogspot.com/\x26vt\x3d-6502751289937732092', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

En entreprenörs födelse

Jag är 22 år, bosatt på Kungsholmen i Stockholm och är VD, Art Director och grundare av en designbyrå. I den här bloggen skriver jag om mitt liv. Precis som alla andra. Jag skriver i egenskap av företagare, entreprenör, designer, ung svensk man, fästman och stockholmare. Jag skriver om hur jag fångar min dröm. Idag arbetar jag förutom på designbyrån också med utveckling av affärsidéer och affärskoncept. Tanken är att jag på denna blogg ska berätta om dessa projekt allt eftersom vi närmar oss en release.

Min vision

Min dröm är att på sikt kunna arbeta på heltid med att utveckla och driva olika affärsverksamheter och bolag. För mig finns det inget mer stimulerande än se hur något som började som en vag idé, kan växa och generera vinst och arbetstillfällen åt människor.

Archives

Nu händer det grejer..

Vi presenterade en ny ide för en webbplattform för vår "mentor", som också är delägare, och det blev succé. Han bokade omedelbart ett möte med en av de högsta direktörerna på Telenor så att vi kan presentera detta för honom också. Ett samarbete med dem vore minst sagt fett. Nu händer det grejer.. 

You can leave your response or bookmark this post to del.icio.us by using the links below.
Comment | Bookmark | Go to end